Supporting each other

Community forums

Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Dit is een Nederlandse categorie binnen dit forum. Hier kun u vragen stellen, antwoorden geven en opmerkingen plaatsen in het Nederlands.
De items in het Engelstalige forum deel worden hier niet automatisch geplaatst. Wanneer u hier geen antwoord vindt kunt u ook de Engels- (of anderstalige) categorie raadplegen.
  • Page:
  • 1

TOPIC:

Is er een 'bibliotheek' met Xerte projecten die door anderen gemaakt zijn? 2 years 2 weeks ago #7977

  • Dorrit
  • Dorrit's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
  • Posts: 1
  • Thank you received: 0
Ik zou graag eens browsen in projecten die door anderen zijn gemaakt met Xerte. Hetgeen ik zou willen maken bestaat mogelijk al. Zo niet, dan zou ik zelf iets maken en dit vervolgens beschikbaar willen stellen aan anderen. Is dit mogelijk? Waar vind ik zulke projecten of waar zou ik mijn eigen projecten best uploaden?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Is er een 'bibliotheek' met Xerte projecten die door anderen gemaakt zijn? 2 years 2 weeks ago #7978

  • ingdon
  • ingdon's Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Hi, my name is Inge. I'm an e-learning advisor.
  • Posts: 214
  • Thank you received: 34
Dat is een hele goede vraag :) Ik weet niet van wat voor organisatie je bent maar in Nederland is er op dit moment een project gaande in het MBO waar men steeds meer modules openbaar gaat delen, zodat je ze kunt downloaden en aanpassen maar ook je eigen modules weer kunt uploaden. Met Xerte gaat dat natuurlijk heel goed. Uiteindelijk zullen al deze modules gedeeld worden via Wikiwijs in Nederland. Er zijn twee organisaties die hun modules in een soort 'etalage' gezet hebben waar je alvast rond kunt neuzen. Wanneer je ze gebruikt natuurlijk altijd de credits aan deze organisaties geven ;)

ROC van Amsterdam xerte.talnet.nl/play.php?template_id=390#page1
Deltion College xerte.deltion.nl/play.php?template_id=852#page1

Overigens ben ik heel benieuwd of er al meer organisaties zijn die dat op dit moment open hebben gezet? Dus wanneer iemand anders deze posts leest en je denkt 'hé ik heb ook wel wat ...' dan zou het fijn zijn dat je hier je link toevoegd.
DLearning
I.Donkervoort
www.dlearning.nl

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Page:
  • 1
Moderators: ingdonkatber
Time to create page: 0.072 seconds
Copyright © 2024 The Xerte Project.
Xerte logo Apereo logo OSI Logo

Search